- June 17, 2021
Viskan + Ondrop förenklar digital försäljning via marknadsplatser
Digitala marknadsplatser lockar stora volymer av potentiella kunder vilket ger goda möjligheter för detaljhandelsvarumärken att dra nytta av. Hur gör du som varumärke för att sälja via marknadsplatser utan att det för med sig tidskrävande administration, eller stora investeringar i flertalet direkt-integrationer?
Tillsammans med Viskan har vi skapat ett mycket kostnads- och tidseffektivt sätt för våra gemensamma kunder att nå ut till flertalet marknadsplatser som Afound, Zalando, Åhlens och Amazon samtidigt. Målsättningen har varit minimal administration genom automatiserad orderhantering och skalbar försäljning genom ökad exponering och tillväxtpotential. Vi uppnår det här genom att använda befintliga flöden i systemen, vilket gör att det bara blir en adderad ström av order utan att det skapar mer administration.
Viskan
Connect Sverige: “Ondrop förkortar vägen till framgång för varumärken inom detaljhandeln”
Att digitaliseringen blir en allt större del av vår vardag har ingen missat. Men för många företag blir det mer av en nödvändighet för att lyckas.
Adbriq och Ondrop har inlett ett samarbete
Adbriq och Ondrop samarbetar med syftet att förenkla för varumärken att ansluta till marknadsplatser.
Viskan + Ondrop förenklar digital försäljning via marknadsplatser
Den tydliga trenden i framväxten av digitala marknadsplatser, har förändrat handeln i stora delar av världen.
Plattformshandel genererar positiva nätverkseffekter
Vårt uppdrag är att optimera nätverken genom att höja attraktiviteten mellan varumärke och marknadsplats samt förenkla villkoren för samarbetet.
Expandera på nya marknader med digitala marknadsplatser
Effekten av den digitala transformationen På kortare tid än någonsin tidigare har företag upplevt förändrade beteenden hos inköpare och konsumenter.